piatok 9. januára 2015

Top 50 Metalových albumov za rok 2014

Rok 2014 máme už niekoľko dní za nami, tak prišiel čas na zrekapitulovanie prvého roka činnosti Skoky's Metal Reviews. V roku 2014 som zrecenzoval 504 albumov z rôznych žánrov tvrdej hudby a mnoho z nich ma prekvapilo svojou vysokou kvalitou. 148 z týchto albumov som dokonca ohodnotil známkou 8,5 a vyššie, čo už niečo značí o skvelom stave tvrdej hudby dneška. Tak som sa rozhodol urobiť list 50 najlepších albumov, ktoré podľa mňa uzrelo svetlo sveta tohto roku. Musím dopredu upozorniť, že aj keď som väčšinou bral tento rebríček ako sumár mnou skvele ohodnotených albumov, objavili sa aj také nahrávky, ktoré so mnou až tak nepohli, keď som si ich poprvýkrát vypočul a tým logicky dostali trochu nižšie hodnotenie, ale až po niekoľkých ďalších vypočutiach mi dané albumy vrástli k srdcu a dostali sa dokonca na môj rebríček. Je taktiež jasné, že mnohí z vás (ak nie všetci) budete s niektorými mojimi výbermi nesúhlasiť, ale vedzte, že je to hlavne môj osobný výber z vyše 500 albumov, ktoré som mal možnosť (našťastie vďaka Spotify legálne) si vypočuť. Takže užite si moje video, ktoré som pre vás urobil a prípadne do komentárov hoďte svoje vlastné obľúbené videá a dúfam, že vďaka nemu objavíte páru nových skvelých kapiel. Všetkým vám teda prajem šťastný a metalový nový rok 2015.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára